Aplikace Sinch ve vašem mobilním telefonu

novinky Červenec 15, 2019

Aplikaci Sinch je možné používat ke koordinaci vašich zaměstnanců stejně efektivně z mobilu, jako z počítače.

Skrz aplikaci Sinch můžete sledovat status vašich zaměstnanců ŽIVĚ! Sledovat můžete na jaké další směny se váš zaměstnanec přihlásil, jakých schůzek se zúčastní, jaké jsou jeho minulé či plánované výplaty a k dispozici je mnoho dalších funkcí. Nabízíme také systém hodnocení šitého na míru. Vaši zaměstnanci mohou získat kladné i záporné body za včasnou docházku, počet úspěšně odpracovaných směn nebo můžeme přidat jakékoliv další kritéria které si přejete.

Přihlásit se do aplikace je také velmi jednoduché pro vaše zaměstnance. Po přihlášení si zaměstnanec může vybrat jaké směny se zúčastní a jaké finanční ohodnocení za ní obdrží.

Nezapomeňte, že skrze Sinch můžete fakturovat veškerou odvedenou práci pouze jedním kliknutím! Získejte víc informací o aplikaci Sinch a neváhejte nás kontaktovat.